Actuació estel.lar, i primera victòria de l'equip de futbol sala de l'Institut. El passat dissabte 12 de novembre a las 13:00, a la pista de futbol sala Can Llobet (La Floresta) l'Institut Angeleta Ferrer jugava el tercer partit de lliga contra els Maristes de Rubí.
L'alineació inicial va començar amb en Víctor Garcia al darrera com tancament, al cantó esquerra estava en Joel Harol Pascual , al cantó dret en Jaume Claret, com a pivot l'Andreu Tarrés i com a porter en Biel Cortizo. Quan el partit va començar semblava que anés a ser un enfrontament molt dur, però en els primers minuts va caure el primer gol, d'en Joel Harol Pascual, i a partir d'aquí l'equip va anar agafant confiança i es va créixer. El primer quart va acabar 4-0 i tots els gols van ser d'en Joel Harol Pascual.
Al segon quart vam fer uns canvis a l'alineació, de porter va sortir en Jaume Uguet, de tancament va continuar el capità Víctor Garcia, al cantó esquerra va sortir l'Oscar Solis, al canto dret Mahfud Mohamed i com a pivot Agustí Salamero. El segon quart va començar bé, els Maristes de Rubí no sabien com reaccionar davant aquest equip, que amb un seguit de combinacions el capità Víctor Garcia va aconseguir finalitzar, marcar 3 gols, al finalitzar el quart, l'equip obtenia una avantatge parcial de 7-0.
Al tercer quart com a porter va tornar a sortir en Biel Cortizo, com a tancament en Joel Harol Pascual al cantó esquerra va sortir l'Oscar Solis, al cantó dret en Jaume i com a pivot Andreu Terres. L'equip va jugar amb facilitat l'Andreu Terres va marcar el gol inicial, obrin el quart poc desprès en Jaume Claret marca un gol espectacular desprès d'una passada impossible de l'Oscar Solis. Al cap d'uns minuts l'equip dels Maristes va tenir un seguit d'ocasions, que les actuacions del porter les va reduir a insignificants. Al final del partit l'equip local guanyava per un parcial de 9-0.
En el últim quart de porter va sortir en Jaume Uguet, Víctor Garcia al darrera com tancament, al cantó esquerra estava en Joel Harol Pascua, al canto dret Mahfud Mohamed i com a pivot Agustí Salamero. Aquest quart va ser el més aturat de tots, els Maristes van tenir varies ocasions, però el porter Jaume Uguet va tenir en tot moment dominada la situació. En el minut 6 va haver un canvi, va sortir en Joel Harol Pascual i va enter l'Oscar Solis. Per finalitzar el partit i tancar el marcador l'Agustí Salamero va deixa la seva petjada al partit marcant un gol desprès d'una passada fantàstica d'en Mahfud Mohamed. El partit va acabar amb un parcial de 10-0 i una victòria merescuda per part del nostre equip de l'Angeleta.
L'Entrenador : Marc Pérez de 2n BAT
MOLTES FELICITATS !!
Text: J.Salomon