Què fem mares i pares mentre esteu a l’institut?”, una jornada de xerrades per als cursos de 1r, 2n i 3r d'ESO.
Data: 21 de juny.
Inscripcions fins al 10 de maig: fcebrias@ub.edu
Els darrers tres anys, des de l’AMPA i en col·laboració amb l’Institut, hem organitzat una jornada on mares i pares hem anat a l’institut per parlar als alumnes sobre les nostres feines. Aquesta jornada de “Què fem mares i pares mentre esteu a l’institut?” ha estat tot un èxit tant per la participació de mares i pares com per l’acollida per part dels alumnes de 1er, 2on i 3er d’ESO. És per això que aquest any volem repetir l’experiència. Pensem que aquesta jornada és molt interessant perquè comprèn diversos objectius per millorar l’educació dels alumnes de l’institut com, entre d’altres:
1.- assolir una major implicació dels pares/mares amb l'institut
2.- apropar la realitat laboral als nois/noies
3.- despertar possibles interessos professionals en els nois/noies
Per tant, fem un a crida a tots aquells de vosaltres que volguéssiu venir el proper 21 de juny a fer una xerrada als alumnes de 1er, 2on o 3er d’ESO. La crida és oberta a tots els pares i mares de l’institut, no només als d’aquests cursos, o si teniu algun familiar o conegut que penseu que voldria participar-hi.
Com us hem explicat la idea és venir a parlar del que feu a les vostres professions. Les xerrades podrien ser més pràctiques o teòriques depenent del cas però intentant sempre que siguin engrescadores per les noies i nois. Com més voluntaris siguem millor pels alumnes ja que tots els grups podran tenir una xerrada. En principi l’horari que ens ha ofert l’institut és de 9 a 11 del matí i, per tant, les xerrades serien de 9 a 10h i de 10 a 11h.
Tots aquells que estigueu interessats si us plau contacteu amb l’AMPA via el Francesc Cebrià abans del 10 de maig.
fcebrias@ub.edu